luni, 5 mai 2008

Fantoma de la McCann


Aflu de la un amic ca are un prieten recent angajat la McCann (deci nu ne-am cunoscut). Si ce-i zice acest prieten? I-auzi: cica eu as fi un fel de fantoma la McCann - unii ma pomenesc ca si cum as fi prezenta pe-acolo, exista semne ale existentei mele (un cont activ de e-mail, de exemplu), altii vorbesc de mine la trecut, dar la un trecut care sigur nu se mai intoarce ("sigur nu se mai intoarce" fiind aici expresia-cheie), altii nici nu cred ca as fi existat vreodata cu adevarat.

Drept care, prin prezenta adeveresc ca exist, ba chiar ca intentionez sa ma intorc, la un moment-dat, in carne, oase si, sper, ceva neuroni inca interconectati. Doar ca, momentan, ma aflu intr-un alt plan al existentei mele, de-aia nu ma vad...

2 comentarii:

Anonim spunea...

eu am vazut-o in parc, pe la 3 dupa-amiaza :)

Anonim spunea...

I can see you:) even though Cozia is covering.
It is true that we talk about you - and we all wait impatiently for you return in 'flesh and blood'.

Daniela