duminică, 17 mai 2009

Ce-as vrea sa ma fac cand o sa fiu mare


Intai ziceam ca musafir, apoi calator, apoi, cand mi s-a explicat convingator ca astea nu sunt optiuni si, vai! am crezut, ziceam ca doctorita, pe urma balerina, pe urma nu mai stiu, mai tarziu nu mai voiam nimic, doar faceam o facultate (chimie. inginerie. o doamne), acum mai mult de 5 ani, cand abia se inventase blogging-ul, ma gandeam sa ma fac blogger, dar, cum timpul mi-l ocupa activitatea de planner, nu m-am miscat repede si intre timp asta a devenit mainstream si n-am mai vrut. Azi ma gandeam ca timp de 2 ani am strans suficienta observatie participativa ca sa incep o lucrare de antropologie despre experienta maternitatii p-aci s-acum. Dar ce sa fac cu ea? De doctorat am scapat cu fuga in 1999. De antropologie n-are multa lume nevoie, decat daca esti intr-un cerc de initiati in care n-am vrut sa intru. Facturile curg rauri. Na ca nu ma fac nici antropolog cu lucrare. Probabil ca nici mare n-o sa ma mai fac.
PS Da, io am desenat-o.

Niciun comentariu: