vineri, 21 noiembrie 2008

Romania e child-friendly




Se vede ce scrie acolo sus pe tablita albastra? Daca dai click pe poza se vede ca scrie "Camera Mama si copilul". Deci, se poate! Iata o gara din Romania, mai precis din frumoasa urbe Filiasi, unde exista o camera dedicata. Aici ai putea sa-ti schimbi copilul de scutece, sa-l alaptezi, ma rog, mamele stiu... Nu doar la Ikea!
Ce sa mai fiu carcotasa si sa observ ca respectiva camera e zavorata si face parte dintr-un fel de grajd, doar alaturi si in (cam) aceleasi conditii e si camera Politiei, iar gara insasi, construita la 1888, nu pare sa mai fi suferit vreo interventie renovatoare tot de atunci.
Oricum, cine are copii stie deja ca ar trebui sa stai dreaq potolit in casa, nu sa umbli cu copilul dupa tine si sa mai ai si pretentii, auzi, sa-l alaptezi!!!! sa-i schimbi scutecele!!!! ca oricum deranjezi. Ce, l-ai facut cu mine?
Ma intrebam mai demult cum s-ar putea zice in romaneste "child-friendly". Acum stiu. Nu se zice, ca n-ai de ce.
In acest sens, poate ca promotiile la produse de copii ar putea da ca premii, in loc de nelipsita masina (foarte utila altminteri, ce, vreti sa ajungeti prin gari cu copilul? fie si la the child-friendly Filiasi) si niste bilete pentru toata familia catre diverse tari europene mai spre vest de noi. Numai dus.
(Si mai am io vreo doua idei despre ce ar mai putea face brandurile de copii, da pe-alea le tin sa le dau in cadru organizat, na!)

Un comentariu:

ALINA spunea...

Da, romania e foarte child friendly! La tine acasa!

Tocmai ce mi-am facut o gramada de nervi la Carrefour in Baneasa. S-a cacacit Matei in magazin si m-am gandit eu sa merg sa-l schimb. Am intrat la prima toaleta intalnita si o intreb pe @doamna@ cu curatenia daca exista vreun loc unde sa schimb copilul. Raspuns negativ. Ma multumesc sa-l schimb acolo pe loc si dau drumul la apa si incep sa-l dezbrac. dar observ ca nu vine apa calda ci doar rece si ce credeti ca-mi zice tanti aia cu curatenia? Ca nu e apa calda aici, doar la toaleta din capatul celalalt. Acolo e apa fiarta!!!! Bine ca fiarta imi trebuia! Am plecat cu Matei in Pampers in shopping city, ca aia au si semne acolo ca ar avea loc de schimbat bebelusul. Teapa evident! E o incapere dar nu e terminata, nu are lumina, nu are chiuveta! Sniiiiiif!