joi, 20 noiembrie 2008

Despre iarba si mirari (in ordine inversa)

Ma gandeam ca pe blogul asta nu mai intra nici dracu', daca nici macar eu nu-l mai frecventez - nu ca inainte as fi stat nedezlipita de el. Dar ce sa vezi, ori a innebunit statcounteru', ori s-au inmultit securistii, ori nu stiu ce se intampla ca tot intra oameni si citesc p-aci, ce-or fi tot citind, din moment ce io nu prea scriu???
Asa ca e cazul sa-mi popularizez si astfel propria initiativa, adica asta, dupa ce Irina si Mara m-au ajutat in acest sens.

Tot de la scuarul Sebastian, de care am mai scris, m-am luat. Unde iarba mai e, mai nu e, dar placute care te anunta de interdictia de a calca pe ea sunt, nu, cata-frunza-cata-iarba. A comentat multa lume bine-cunoscuta interdictie, eu doar mi-am adunat bruma de spirit civic si am pus de-o petitie pentru abrogarea ei. Deocamdata doar pe petitieonline (mai pun o data linku', sa fie), iar dupa ce se va vedea ca suntem multi, facem ca la carte.
Hai dezgradire! (pe asta am copiat-o de la puttycat)

3 comentarii:

Anonim spunea...

petitia este facuta de tine? eu asa am intelesesen... dar am vazut intr-un ziar d-asta gratis (ring sau compact) un articol in care petitia era prezentata ca fiind a unui candidat... al carui nume si partid nu mi-l mai amintesc :D.

(off topic: deci asa? aveai blog si-l tineai pentru tine?)

ileanasp spunea...

Da, de mine e facuta. Am vazut si eu ca a aparut ceva un ziarul ring, pe care nu-l pot accesa pe net, ulterior lansarii petitiei mele. Nu stiu cine e candidatu'...
Exista un consilier care a semnat petitia si a zis ca o sa propuna in consiliu chestiunea cu iarba, nu stiu daca e aceeasi persoana?

Anonim spunea...

ba da, valentin mircea era. iar articolul a fost in ziarul aparut a doua zi dupa petitie. sau a treia