sâmbătă, 14 martie 2009

Am invat sa pun banner (mare chestie)

Am pus banner GayFest (da da, ala din dreapta). De ce? Citez de pe situl de pe care am luat si bannerul: "Pentru că trăim într-o societate care condamnă persoanele LGBT la izolare socială, care le reduce la tăcere, le consideră cetăţeni de mâna a doua, le predispune la pierderea locului de muncă, a familiei şi a prietenilor."

Si mai adaug si eu: Pentru ca "invizibilitatea" contribuie la stigmatizare. Pentru ca ma enerveaza mecanismele crearii de tapi ispasitori si asa-zisii crestini gata sa-ti altoiasca o icoana in cap, dar care n-au citit si ei trei pagini din Filocalie, acolo (sau ca la Maugham, zice Dumnezeu "Daca oamenii mi-ar citi operele mai cu atentie...").
Si pentru ca Florin Buhuceanu m-a dus prima data la Cafe Miro.

Plus ca GayFest are si o parte culturala in care poti sa vezi teatru/filme/expozitii foto pe care altminteri nu prea ai unde.

Niciun comentariu: