marți, 20 ianuarie 2009

APG et al.


Aproape in fiecare zi iau contact cu APG. A, nu, nu e vorba de Account Planning Group, cum s-ar putea astepta de la o planneritza in concediu de crestere a copilului, de ala imi aduc aminte mult mai rar. Ci de firma de paza ai carei amploaiati bantuie prin scuarul (ca parc nu pot sa-i spun) Sebastian. Acesti domni cu figuri vag nelinistitoare si (mai rar) doamne trupese vegheaza. Nu stiu ce. De cand a nins s-a festelit orice urma de gazon, asa ca nu mai insista, ca alta data, sa-ti atraga atentia asupre contraventiei de a pasi pe iarba. Altceva oricum n-au prea facut niciodata. Cainii vagabonzi te-ar putea inghesui oricand, nu e treaba lor. Daca-ti sterpeleste cineva poseta, iar nu e treaba lor. Banuiesc ca pazesc "mobilierul" parcului, dar instalatiile pentru copii nu mai sunt chiar in cea mai buna forma. Poate ca nu sunt destui paznici? Poate ca n-au bulanul destul de contondent? Poate ca ar trebui sa fie dotati cu pistoale?
Si-asa ajung la un alt subiect pe care-l rontaie paranoia mea: mi se pare mie sau chiar s-au inmultit structurile astea para/semi-militare? Parca unde te invarti cineva pazeste sa NU. Parca deja s-a adunat o masa de oameni platiti cu un salariu cu atat mai dulce cu cat nu dau in branci pentru el, imbatati de Autoritatea cu care sunt investiti si de Puterea de a-ti da vreo doua pe spinare, la o adica. Desigur, e doar paranoia mea. Domnii si doamnele in cauza sunt cetateni cumsecade, care, chiar sub amenintarea ca-si pierd salariul mic, dar sigur, cu care isi platesc ratele la credite, nu si-ar manifesta, sub acoperirea Autoritatii, Puterea de a-mi sparge capul, indiferent cum ar fi intaratati impotriva mea, turbulenta, refractara, instigatoarea, spioana, intelectuala, burgheza, tiganca, drogata... etc...etc...

Un comentariu:

alexandra spunea...

n-am stiut unde sa-ti raspund mai intii, asa ca iti raspund aici, chiar daca poate nu are legatura cu postul. ma gindesc ca aici ajungi mai repede.
m-am bucurat mult cand am vazut ca mi-ai scris si ca ai gasit blogul.
nu am avut net citeva zile; tocmai ne-am intors in bucuresti de vreo saptamina si vom ramine aici. asa ca pot sa imi iau plodul in brate intr-o zi cu soare si sa venim sa ne intilnim cu voi cind iesiti la plimbare.
chiar ma uitam cit beton e in poza ta cu parcul si ma gindeam unde o fi iarba aia pe care am votat sa calcam.
si nu, nu cred ca e paranoia treaba asta cu paza. primul lucru pe care l-am remarcat cind am ajuns din nou in titan a fost ca politia e cu noi; am vazut 2 patrule la distanta de 200 de metri una de alta.
mi-au sarit in ochi, ca unuia care nu a mai trecut demult prin zona.
poate cei care au stat aici mereu nu ii mai remarca.
imi pare bine ca scrii din nou; te-am vizitat aproape zilnic si am asteptat cuminte sa scrii.
capitanul says hola! :)